Σκοπός Σεμιναρίου
Η παροχή συστηματοποιημένων γνώσεων, τεχνικών και μεθόδων που σε συνδυασμό με τις εργασιακές εμπειρίες του εισηγητή έχουν σκοπό να βελτιώσουν το υπάρχον γνωσιολογικό επίπεδο ώστε οι καταρτιζόμενοι να γίνουν πιο αποτελεσματικοί για την επιχείρηση, υιοθετώντας τη φιλοσοφία της πρόληψης δυσαρεσκειών της πώλησης μέσω εξυπηρέτησης και της ανθρώπινης προσέγγισης στους πελάτες.
Σε ποιους απευθύνεται
Σε προϊσταμένους και υπαλλήλους των SUPER MARKET’S
Θέματα Σεμιναρίου
- Εισαγωγή
- Τί είναι ποιοτική εξυπηρέτηση
- Τα στάδια της ποιοτικής εξυπηρέτησης
- Κερδοφορία και ποιοτική εξυπηρέτηση
- Στοιχεία Λιανεμπορίου
- Κερδοφορία - Μερίδιο αγοράς
- Brand name - own Label
- Παγκοσμιοποίηση αγορών
- Η καταναλωτική συμπεριφορά
- Αντιπροσωπευτικές σχολές
- Αγοραστικές συνήθειες αγοραστικού κοινού
- Κατηγορίες πελατών ανάλογα με την καταναλωτική τους συμπεριφορά
- Στατιστικά στοιχεία προελεύσεως πελατών στο S/M
- Παράγοντες ποιοτικής εξυπηρέτησης
- Τα στάδια της λήψης απόφασης για αγορά
- Οι προωθητικές ενέργειες
- Οι τρόποι πώλησης στο S/M
- Τα χαρακτηριστικά του επαγγελματία πωλητή στο S/M
- Η ενστικτώδης αγορά - Η παρορμητική αγορά
- Η διευκρίνηση των αναγκών του πελάτη
- Η επικοινωνία με τον πελάτη
- Η επάρκεια των "τεχνικών" γνώσεων των προϊόντων
- Η συνδυασμένη πώληση, η συμπληρωματική πώληση, η παράλληλη πώληση
- Ο χειρισμός των αντιρρήσεων
- Ο χειρισμός των παραπόνων
- Η πιστότητα και η αφοσίωση των πελατών
- Η μέτρηση της ποιοτικής εξυπηρέτησης
- Η δημιουργία υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας
- Οι εφαρμογές της πληροφορικής (EDI, CRM κλπ) στην καθημερινότητά μας
Εκπαιδευτικές Μέθοδοι
- Διαδραστική μέθοδος διδασκαλίας - Roll playing - Case studies
- Χρήση υπερσύγχρονων οπτικοακουστικών μέσων - προβολή Εκπαιδευτικών ταινιών
- Πλούσιες και αναλυτικές σημειώσεις.
Διάρκεια
16 ώρες
Συμβουλευτικές Υπηρεσίες
Μετά την λήξη του σεμιναρίου ακολουθεί συμβουλευτική υποστήριξη διάρκειας 6 ωρών σε κατάστημα επιλογής σας, όπου πραγματοποιείται mystery shopping από τον εισηγητή στα θέματα:
- τρόπος προσέγγισης του πελάτη στα σημεία προσωπικής εξυπηρέτησης (κρεοπωλείο, τυροκομικά, αλλαντικά, μανάβικο κλπ), όπως άνοιγμα αναγκών πελατών, εντοπισμός ανάγκης, τεχνικές στην πώληση, συμπληρωματική πώληση, παράλληλη πώληση.
- χρόνος αναμονής στα ταμεία
- τήρηση κανόνων υγιεινής και ασφάλειας
- καταγραφή επιπέδου ομαδικής εργασίας
- ακολουθεί report εντός 10 ημερών από την ΠΛΕΓΜΑ στην επιχείρηση