ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ΣΤΟ SUPER MARKET

Σκοπός Σεμιναρίου

Η παροχή συστηματοποιημένων γνώσεων, τεχνικών και μεθόδων που σε συνδυασμό με τις εργασιακές εμπειρίες του εισηγητή έχουν σκοπό να βελτιώσουν το υπάρχον γνωσιολογικό επίπεδο ώστε οι καταρτιζόμενοι να γίνουν πιο αποτελεσματικοί για την επιχείρηση, υιοθετώντας τη φιλοσοφία της πρόληψης δυσαρεσκειών της πώλησης μέσω εξυπηρέτησης και της ανθρώπινης προσέγγισης στους πελάτες.

Σε ποιους απευθύνεται

Σε προϊσταμένους και υπαλλήλους των SUPER MARKET’S

Θέματα Σεμιναρίου

  • Εισαγωγή
    • Τί είναι ποιοτική εξυπηρέτηση
    • Τα στάδια της ποιοτικής εξυπηρέτησης
    • Κερδοφορία και ποιοτική εξυπηρέτηση
  • Στοιχεία Λιανεμπορίου
    • Κερδοφορία - Μερίδιο αγοράς
    • Brand name - own Label
    • Παγκοσμιοποίηση αγορών
  • Η καταναλωτική συμπεριφορά
    • Αντιπροσωπευτικές σχολές
    • Αγοραστικές συνήθειες αγοραστικού κοινού
    • Κατηγορίες πελατών ανάλογα με την καταναλωτική τους συμπεριφορά
    • Στατιστικά στοιχεία προελεύσεως πελατών στο S/M
  • Παράγοντες ποιοτικής εξυπηρέτησης
  • Τα στάδια της λήψης απόφασης για αγορά
  • Οι προωθητικές ενέργειες
  • Οι τρόποι πώλησης στο S/M
  • Τα χαρακτηριστικά του επαγγελματία πωλητή στο S/M
  • Η ενστικτώδης αγορά - Η παρορμητική αγορά
  • Η διευκρίνηση των αναγκών του πελάτη
  • Η επικοινωνία με τον πελάτη
  • Η επάρκεια των "τεχνικών" γνώσεων των προϊόντων
  • Η συνδυασμένη πώληση, η συμπληρωματική πώληση, η παράλληλη πώληση
  • Ο χειρισμός των αντιρρήσεων
  • Ο χειρισμός των παραπόνων
  • Η πιστότητα και η αφοσίωση των πελατών
  • Η μέτρηση της ποιοτικής εξυπηρέτησης
  • Η δημιουργία υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας
  • Οι εφαρμογές της πληροφορικής (EDI, CRM κλπ) στην καθημερινότητά μας

Εκπαιδευτικές Μέθοδοι

  • Διαδραστική μέθοδος διδασκαλίας - Roll playing - Case studies
  • Χρήση υπερσύγχρονων οπτικοακουστικών μέσων - προβολή Εκπαιδευτικών ταινιών
  • Πλούσιες και αναλυτικές σημειώσεις. 

Διάρκεια

16 ώρες

Συμβουλευτικές Υπηρεσίες

Μετά την λήξη του σεμιναρίου ακολουθεί συμβουλευτική υποστήριξη διάρκειας 6 ωρών σε κατάστημα επιλογής σας, όπου πραγματοποιείται mystery shopping από τον εισηγητή στα θέματα:

  • τρόπος προσέγγισης του πελάτη στα σημεία προσωπικής εξυπηρέτησης (κρεοπωλείο, τυροκομικά, αλλαντικά, μανάβικο κλπ), όπως άνοιγμα αναγκών πελατών, εντοπισμός ανάγκης, τεχνικές στην πώληση, συμπληρωματική πώληση, παράλληλη πώληση.
  • χρόνος αναμονής στα ταμεία
  • τήρηση κανόνων υγιεινής και ασφάλειας
  • καταγραφή επιπέδου ομαδικής εργασίας
  • ακολουθεί report εντός 10 ημερών από την ΠΛΕΓΜΑ στην επιχείρηση

Σύντομο Βιογραφικό Εισηγητή

ΝΤΑΦΛΟΥΚΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

ΣΠΟΥΔΕΣ

Πτυχιούχος Νομικής Σχολής Πανεπιστημίου Αθηνών – Τμήμα Δημόσιας Διοίκησης και Πολιτικών Επιστημών.

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

  • KLIMATAIR Α.Ε.
    Operations and Administration Director
  • ΟΜΙΛΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΓΕΡΜΑΝΟΣ
    Customer Care Director
  • ONE WAY Α.Ε.Β.Ε.
    Customer Care Manager
  • ΜΑΚΡΟ ΚΑΣ & ΚΑΡΥ ΧΟΝΔΡΕΜΠΟΡΙΚΗ Α.Ε.
    Διευθυντής Πρόληψης Απωλειώνr
  • HEWLETT PACKARD HELLAS
    Admin Supervisor
  • ΒΙΟΡΥΛ Α.Ε.
    Υπάλληλος του τμήματος εισαγωγών – εξαγωγών και Credit Control

ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΡΓΟ

Πλούσιο διδακτικό έργο σε θέματα:

  • Logistics
  • Management
  • Sales
  • Marketing
  • Quality
  • Human Resources

 

στις παρακάτω επιχειρήσεις, ενδεικτικά:

Ο.Τ.Ε., ΤΡΟΦΟ, INCHAPE HELLAS, EUROPA ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ, ΟΜΙΛΟΣ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ, LION PEUGEUT, SEAT, MAZDA,  FORD ΣΤΑΚΟΡ ΑΒΕΕΑ, ΒΑΡΔΑΣ Α.Ε., ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ SUNLIGHT, NOVARTIS, RED BULL, MANTIS, CONTINENT, ΝΙΚΗ Α.Ε., ΒΥΤΕ, ΟΡΤΙΜΑ Α.Ε., ΔΗΜΑΣ, ΒΕΧΡΩ, ΜΕΤΡΟ, ΠΕΤΖΕΤΑΚΗΣ, MARKS & SPENCER, BEAUTY SHOP, PRAKTIKER, ΖΗΡΟΣ, ΑΖΕΛ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ, ΤΝΤ, ΜΑΒΕ, AMACON, EMI, Ψ.Ν.Α., Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε., ALDEMAR HOTELS, CALL CENTER HELLAS, ECDL HELLAS, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΑ, ΧΙΩΤΑΚΗΣ Α.Ε.Β.Ε., ΜΑΡΜΑΡΑ ΔΙΟΝΥΣΟΥ - ΠΕΝΤΕΛΗΣ, QUEST A.E., ΠΙΤΣΟΣ Α.Ε.,

INTELLI SOLUTIONS, ENERGIERS, MEGA PLACE ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΑ - ΑΘΛΗΤΙΚΑ Α.Ε. και δεκάδες άλλες.

Καθώς και σε πάρα πολλά διεπιχειρησιακά σεμινάρια.

ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ

Ανάπτυξη, Διοίκηση, Εκπαίδευση
  • Επιλογή, Πρόσληψη και Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού
  • Περιγραφή θέσεων, βαρύτητα θέσης, αξιολόγηση απόδοσης
  • Μέτρηση παραγωγικότητας
  • Λειτουργικά και εκπαιδευτικά εγχειρίδια
  • Διαδικασίες
  • Ανάπτυξη εταιρικής φιλοσοφίας
Logistics
  • Αποθηκευτικοί χώροι
  • Οργάνωση αποθήκης
  • Υπολογισμός αποθεμάτων ασφαλείας και κωδικοποίησή τους
  • Ανάπτυξη δικτύου διανομών
  • Ελαχιστοποίηση κόστους Logistics

ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ - ΕΜΠΕΙΡΙΑ

  • ΑΦΟΙ ΧΙΩΤΑΚΗ Α.Β.Ε.Ε.
    Οργάνωση & Διοίκηση
  • MEGA PLACE ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ Α.Ε.
    Οργάνωση & Διοίκηση
  • ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ SUNLIGHT Α.Β.Ε.Ε.
    Coaching sales
  • ΒΑΡΔΑΣ Α.Β.Ε.Ε.
    After sales support
  • ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ Α.Ο. Π.Α.Ε.
    Τεχνικές HR management
  • INTERMED - ΤΣΕΤΗ ΙΟΥΛΙΑ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΗ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΑΒΕΕ
    Coaching sales
  • UNI PHARMA ΤΣΕΤΗΣ ΚΛΕΩΝ ΑΒΕΕ
    Coaching sales
  • Α.Β.Ε.Ε. ΛΑΤΟΜΕΙΩΝ ΜΑΡΜΑΡΟΥ ΔΙΟΝΥΣΟΥ - ΠΕΝΤΕΛΗΣ
    Coaching sales
  • ENERGIERS Α.Β.Ε.Ε. ΠΑΙΔΙΚΑ ΡΟΥΧΑ
    Coaching sales