ΚΕΡΔΟΦΟΡΙΑ – ΜΕΙΩΣΗ ΔΥΣΑΡΕΣΚΕΙΑΣ ΠΕΛΑΤΩΝ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ.

Παράπονα Πελατών και Τηλεφωνική Δεοντολογία

Σκοπός Σεμιναρίου

Είναι η ενδυνάμωση, ο εμπλουτισμός γνώσεων, ικανοτήτων και δεξιοτήτων των συμμετεχόντων, ώστε μειώνοντας τη δυσαρέσκεια των πελατών, να αυξήσουν την κερδοφορία της επιχείρησης και να βοηθήσουν στην αύξηση της πιστότητας των πελατών.

Σε ποιους απευθύνεται

Σε πωλητές, σε άτομα που ασχολούνται με την εξυπηρέτηση πελατών και σε στελέχη των διευθύνσεων marketing, πωλήσεων, customer service.

Θέματα Σεμιναρίου

Δυσαρέσκεια Πελατών – Παράπονα Περιεχόμενα 

  • Λόγοι Δυσαρέσκειας Πελατών
  • Το κόστος της Δυσαρέσκειας (παραπόνων) των πελατών
  • Η μετατροπή του δυσαρεστημένου πελάτη σε πιστό
  • Τα πολλαπλασιαστικά φαινόμενα των παραπόνων
  • Πιστότητα πελατών και κερδοφορία
  • Χειρισμός δύσκολων πελατών

Η Τηλεφωνική Δεοντολογία

  • Οι παγίδες, τα λάθη της τηλεφωνικής συμπεριφοράς
  • Τρόποι ενεργητικής ακρόασης
  • Ανάπτυξη ικανοτήτων – δεξιοτήτων τηλεφωνικής επικοινωνίας
  • Ευελιξία, τόνος, ένταση, χροιά φωνής
  • Οι κανόνες της επιτυχημένης τηλεφωνικής συμπεριφοράς
  • Σύγχρονες τεχνικές βελτίωσης της τηλεφωνικής δεοντολογίας

After Sales Support και Τηλέφωνο

Προβολή Εκπαιδευτικής Ταινίας

Επίλυση Αποριών – Σχόλια – Κλείσιμο

Εκπαιδευτικές Μέθοδοι

  • Μαθητοκεντρικός τρόπος διδαχής
  • Εκπαιδευτικές βιντεό - ταινίες
  • διαδραστικός τρόπος παρουσίασης
  • case studies (πρακτικά από την εμπειρία του εισηγητή)
  • Οργανική σύνδεση ενοτήτων
  • Πλούσιες εκπαιδευτικές σημειώσεις

Διάρκεια

12 ώρες

Συμβουλευτικές Υπηρεσίες

Μετά την λήξη του σεμιναρίου ακολουθεί  6ωρη συμβουλευτική υποστήριξη όπου ο εισηγητής συμμετέχει στην καθημερινότητα του customer service καταγράφοντας:

  1. Τα αρνητικά, τα λάθη στην τηλεφωνική επικοινωνία με τους πελάτες, ακολουθεί επί τόπου διόρθωση των αποκλίσεων από τους κανόνες της επιχείρησης και από τις γνώσεις που αποκτήθηκαν στο σεμινάριο.
  2. Επίσκεψη του εισηγητή με 1 (ένα) πωλητή της επιλογής σας στην πελατεία σας, προκειμένου να αξιολογηθεί το επίπεδο εξυπηρέτησης ως προς:
    • την ταχύτητα και πληρότητα παραδόσεων
    • την διασφάλιση είσπραξης οφειλών
    • την πρόληψη δυσαρεσκειών και παραπόνων
    • την διαχείριση, είτε δύσκολου πελάτη, είτε εξαιρετικού πελάτη (επιλέγετε εσείς τον πελάτη)
    • έχετε το δικαίωμα επιλογής 1 ή 2
  3. Ακολουθεί report εντός 10 ημερών από την ΠΛΕΓΜΑ στην επιχείρηση

Σύντομο Βιογραφικό Εισηγητή

ΝΤΑΦΛΟΥΚΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

ΣΠΟΥΔΕΣ

Πτυχιούχος Νομικής Σχολής Πανεπιστημίου Αθηνών – Τμήμα Δημόσιας Διοίκησης και Πολιτικών Επιστημών.

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

  • KLIMATAIR Α.Ε.
    Operations and Administration Director
  • ΟΜΙΛΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΓΕΡΜΑΝΟΣ
    Customer Care Director
  • ONE WAY Α.Ε.Β.Ε.
    Customer Care Manager
  • ΜΑΚΡΟ ΚΑΣ & ΚΑΡΥ ΧΟΝΔΡΕΜΠΟΡΙΚΗ Α.Ε.
    Διευθυντής Πρόληψης Απωλειώνr
  • HEWLETT PACKARD HELLAS
    Admin Supervisor
  • ΒΙΟΡΥΛ Α.Ε.
    Υπάλληλος του τμήματος εισαγωγών – εξαγωγών και Credit Control

ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΡΓΟ

Πλούσιο διδακτικό έργο σε θέματα:

  • Logistics
  • Management
  • Sales
  • Marketing
  • Quality
  • Human Resources

 

στις παρακάτω επιχειρήσεις, ενδεικτικά:

Ο.Τ.Ε., ΤΡΟΦΟ, INCHAPE HELLAS, EUROPA ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ, ΟΜΙΛΟΣ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ, LION PEUGEUT, SEAT, MAZDA,  FORD ΣΤΑΚΟΡ ΑΒΕΕΑ, ΒΑΡΔΑΣ Α.Ε., ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ SUNLIGHT, NOVARTIS, RED BULL, MANTIS, CONTINENT, ΝΙΚΗ Α.Ε., ΒΥΤΕ, ΟΡΤΙΜΑ Α.Ε., ΔΗΜΑΣ, ΒΕΧΡΩ, ΜΕΤΡΟ, ΠΕΤΖΕΤΑΚΗΣ, MARKS & SPENCER, BEAUTY SHOP, PRAKTIKER, ΖΗΡΟΣ, ΑΖΕΛ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ, ΤΝΤ, ΜΑΒΕ, AMACON, EMI, Ψ.Ν.Α., Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε., ALDEMAR HOTELS, CALL CENTER HELLAS, ECDL HELLAS, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΑ, ΧΙΩΤΑΚΗΣ Α.Ε.Β.Ε., ΜΑΡΜΑΡΑ ΔΙΟΝΥΣΟΥ - ΠΕΝΤΕΛΗΣ, QUEST A.E., ΠΙΤΣΟΣ Α.Ε.,

INTELLI SOLUTIONS, ENERGIERS, MEGA PLACE ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΑ - ΑΘΛΗΤΙΚΑ Α.Ε. και δεκάδες άλλες.

Καθώς και σε πάρα πολλά διεπιχειρησιακά σεμινάρια.

ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ

Ανάπτυξη, Διοίκηση, Εκπαίδευση
  • Επιλογή, Πρόσληψη και Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού
  • Περιγραφή θέσεων, βαρύτητα θέσης, αξιολόγηση απόδοσης
  • Μέτρηση παραγωγικότητας
  • Λειτουργικά και εκπαιδευτικά εγχειρίδια
  • Διαδικασίες
  • Ανάπτυξη εταιρικής φιλοσοφίας
Logistics
  • Αποθηκευτικοί χώροι
  • Οργάνωση αποθήκης
  • Υπολογισμός αποθεμάτων ασφαλείας και κωδικοποίησή τους
  • Ανάπτυξη δικτύου διανομών
  • Ελαχιστοποίηση κόστους Logistics

ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ - ΕΜΠΕΙΡΙΑ

  • ΑΦΟΙ ΧΙΩΤΑΚΗ Α.Β.Ε.Ε.
    Οργάνωση & Διοίκηση
  • MEGA PLACE ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ Α.Ε.
    Οργάνωση & Διοίκηση
  • ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ SUNLIGHT Α.Β.Ε.Ε.
    Coaching sales
  • ΒΑΡΔΑΣ Α.Β.Ε.Ε.
    After sales support
  • ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ Α.Ο. Π.Α.Ε.
    Τεχνικές HR management
  • INTERMED - ΤΣΕΤΗ ΙΟΥΛΙΑ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΗ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΑΒΕΕ
    Coaching sales
  • UNI PHARMA ΤΣΕΤΗΣ ΚΛΕΩΝ ΑΒΕΕ
    Coaching sales
  • Α.Β.Ε.Ε. ΛΑΤΟΜΕΙΩΝ ΜΑΡΜΑΡΟΥ ΔΙΟΝΥΣΟΥ - ΠΕΝΤΕΛΗΣ
    Coaching sales
  • ENERGIERS Α.Β.Ε.Ε. ΠΑΙΔΙΚΑ ΡΟΥΧΑ
    Coaching sales