ΣΥΓΚΡΑΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΟ ΚΡΙΣΗΣ (RETENTION)

RETENTION OF CUSTOMERS IN PERIOD OF CRISIS

Σκοπός Σεμιναρίου

Με την ολοκλήρωση της κατάρτισης οι συμμετέχοντες θα:

  • Γνωρίζουν τις τεχνικές retention
  • Αντιμετωπίζουν επιτυχώς τις κρίσεις
  • Γνωρίζουν να θεσμοθετούν προληπτικά μέτρα retention
  • Συστηματοποιήσουν τις υπάρχουσες γνώσεις.

Σε ποιους απευθύνεται

Στα στελέχη όλων των βαθμίδων των πωλήσεων, customer service, after sales service και marketing που θέλουν να αποκτήσουν τα απαραίτητα εργαλεία αντιμετώπισης των κρίσεων.

Θέματα Σεμιναρίου

  • Τα οφέλη του πιστού πελάτη
  • Το κρυφό κόστος απόκτησης πελατών
  • Η σχέση 1/6 απόκτησης/διατήρησης
  • Τεχνικές συγκράτησης πελατών
  • Η δεοντολογία της συγκράτησης
  • Οι τεχνικές δημιουργίας υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας για τους πελάτες
  • Η κατάτμηση 1-2-1
  • Συστήματα πίστης και αφοσίωσης
  • Τρόποι, μέθοδοι και τεχνικές αποφυγής αποσυνδέσεων (αποκοπής)
  • Τρόποι εντοπισμού και αποβολής ζημιογόνων πελατών
  • Τα 7P στη διοίκηση των πελατειακών σχέσεων - Ο πελατοκεντρισμός και η εμπορική πολιτική
  • Η μεθοδολογία του after sales support – Γιατί χάνονται οι πελάτες – Χειρισμός παραπόνων
  • Case studies, επίλυση αποριών
  • Προβολή εκπαιδευτικών ταινιών
  • Αξιολόγηση, κλείσιμο

Εκπαιδευτικές Μέθοδοι

  • Μαθητοκεντρικός τρόπος διδαχής
  • Εκπαιδευτικές βιντεό - ταινίες
  • διαδραστικός τρόπος παρουσίασης
  • case studies (πρακτικά από την εμπειρία του εισηγητή)
  • Οργανική σύνδεση ενοτήτων
  • Πλούσιες εκπαιδευτικές σημειώσεις

Διάρκεια

16 ώρες

Συμβουλευτικές Υπηρεσίες

Μετά την λήξη του σεμιναρίου ακολουθεί  6ωρη συμβουλευτική υποστήριξη όπου ο εισηγητής πραγματοποιεί επίσκεψη με πωλητή που εσείς επιλέγετε, σε πελάτη που εσείς επιλέγετε (πιστό, δύσκολο, αδρανή, δυσαρεστημένο, συνήθη) και καταγράφεται:

  • το επίπεδο διοίκησης πελατειακών σχέσεων (τήρηση υποσχέσεων, ακρίβεια παραδόσεων, είσπραξη οφειλών, ξεπεράσματος επιπέδου εξυπηρέτησης).
  • των τεχνικών επαναφοράς δυσαρεστημένων πελατών ή αδρανών πελατών.
  • το επίπεδο άντλησης νέων πελατών μέσα από τους υφιστάμενους πελάτες.
  • το επίπεδο χειρισμού καταστάσεων όπως έλλειψη εμπορευμάτων, allocation, αντιρρήσεων των πελατών.
  • Ακολουθεί report εντός 10 ημερών από την ΠΛΕΓΜΑ στην επιχείρηση

Σύντομο Βιογραφικό Εισηγητή

ΝΤΑΦΛΟΥΚΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

ΣΠΟΥΔΕΣ

Πτυχιούχος Νομικής Σχολής Πανεπιστημίου Αθηνών – Τμήμα Δημόσιας Διοίκησης και Πολιτικών Επιστημών.

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

  • KLIMATAIR Α.Ε.
    Operations and Administration Director
  • ΟΜΙΛΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΓΕΡΜΑΝΟΣ
    Customer Care Director
  • ONE WAY Α.Ε.Β.Ε.
    Customer Care Manager
  • ΜΑΚΡΟ ΚΑΣ & ΚΑΡΥ ΧΟΝΔΡΕΜΠΟΡΙΚΗ Α.Ε.
    Διευθυντής Πρόληψης Απωλειώνr
  • HEWLETT PACKARD HELLAS
    Admin Supervisor
  • ΒΙΟΡΥΛ Α.Ε.
    Υπάλληλος του τμήματος εισαγωγών – εξαγωγών και Credit Control

ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΡΓΟ

Πλούσιο διδακτικό έργο σε θέματα:

  • Logistics
  • Management
  • Sales
  • Marketing
  • Quality
  • Human Resources

 

στις παρακάτω επιχειρήσεις, ενδεικτικά:

Ο.Τ.Ε., ΤΡΟΦΟ, INCHAPE HELLAS, EUROPA ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ, ΟΜΙΛΟΣ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ, LION PEUGEUT, SEAT, MAZDA,  FORD ΣΤΑΚΟΡ ΑΒΕΕΑ, ΒΑΡΔΑΣ Α.Ε., ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ SUNLIGHT, NOVARTIS, RED BULL, MANTIS, CONTINENT, ΝΙΚΗ Α.Ε., ΒΥΤΕ, ΟΡΤΙΜΑ Α.Ε., ΔΗΜΑΣ, ΒΕΧΡΩ, ΜΕΤΡΟ, ΠΕΤΖΕΤΑΚΗΣ, MARKS & SPENCER, BEAUTY SHOP, PRAKTIKER, ΖΗΡΟΣ, ΑΖΕΛ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ, ΤΝΤ, ΜΑΒΕ, AMACON, EMI, Ψ.Ν.Α., Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε., ALDEMAR HOTELS, CALL CENTER HELLAS, ECDL HELLAS, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΑ, ΧΙΩΤΑΚΗΣ Α.Ε.Β.Ε., ΜΑΡΜΑΡΑ ΔΙΟΝΥΣΟΥ - ΠΕΝΤΕΛΗΣ, QUEST A.E., ΠΙΤΣΟΣ Α.Ε.,

INTELLI SOLUTIONS, ENERGIERS, MEGA PLACE ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΑ - ΑΘΛΗΤΙΚΑ Α.Ε. και δεκάδες άλλες.

Καθώς και σε πάρα πολλά διεπιχειρησιακά σεμινάρια.

ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ

Ανάπτυξη, Διοίκηση, Εκπαίδευση
  • Επιλογή, Πρόσληψη και Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού
  • Περιγραφή θέσεων, βαρύτητα θέσης, αξιολόγηση απόδοσης
  • Μέτρηση παραγωγικότητας
  • Λειτουργικά και εκπαιδευτικά εγχειρίδια
  • Διαδικασίες
  • Ανάπτυξη εταιρικής φιλοσοφίας
Logistics
  • Αποθηκευτικοί χώροι
  • Οργάνωση αποθήκης
  • Υπολογισμός αποθεμάτων ασφαλείας και κωδικοποίησή τους
  • Ανάπτυξη δικτύου διανομών
  • Ελαχιστοποίηση κόστους Logistics

ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ - ΕΜΠΕΙΡΙΑ

  • ΑΦΟΙ ΧΙΩΤΑΚΗ Α.Β.Ε.Ε.
    Οργάνωση & Διοίκηση
  • MEGA PLACE ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ Α.Ε.
    Οργάνωση & Διοίκηση
  • ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ SUNLIGHT Α.Β.Ε.Ε.
    Coaching sales
  • ΒΑΡΔΑΣ Α.Β.Ε.Ε.
    After sales support
  • ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ Α.Ο. Π.Α.Ε.
    Τεχνικές HR management
  • INTERMED - ΤΣΕΤΗ ΙΟΥΛΙΑ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΗ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΑΒΕΕ
    Coaching sales
  • UNI PHARMA ΤΣΕΤΗΣ ΚΛΕΩΝ ΑΒΕΕ
    Coaching sales
  • Α.Β.Ε.Ε. ΛΑΤΟΜΕΙΩΝ ΜΑΡΜΑΡΟΥ ΔΙΟΝΥΣΟΥ - ΠΕΝΤΕΛΗΣ
    Coaching sales
  • ENERGIERS Α.Β.Ε.Ε. ΠΑΙΔΙΚΑ ΡΟΥΧΑ
    Coaching sales