RETENTION OF CUSTOMERS IN PERIOD OF CRISIS
Σκοπός Σεμιναρίου
Με την ολοκλήρωση της κατάρτισης οι συμμετέχοντες θα:
- Γνωρίζουν τις τεχνικές retention
- Αντιμετωπίζουν επιτυχώς τις κρίσεις
- Γνωρίζουν να θεσμοθετούν προληπτικά μέτρα retention
- Συστηματοποιήσουν τις υπάρχουσες γνώσεις.
Σε ποιους απευθύνεται
Στα στελέχη όλων των βαθμίδων των πωλήσεων, customer service, after sales service και marketing που θέλουν να αποκτήσουν τα απαραίτητα εργαλεία αντιμετώπισης των κρίσεων.
Θέματα Σεμιναρίου
- Τα οφέλη του πιστού πελάτη
- Το κρυφό κόστος απόκτησης πελατών
- Η σχέση 1/6 απόκτησης/διατήρησης
- Τεχνικές συγκράτησης πελατών
- Η δεοντολογία της συγκράτησης
- Οι τεχνικές δημιουργίας υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας για τους πελάτες
- Η κατάτμηση 1-2-1
- Συστήματα πίστης και αφοσίωσης
- Τρόποι, μέθοδοι και τεχνικές αποφυγής αποσυνδέσεων (αποκοπής)
- Τρόποι εντοπισμού και αποβολής ζημιογόνων πελατών
- Τα 7P στη διοίκηση των πελατειακών σχέσεων - Ο πελατοκεντρισμός και η εμπορική πολιτική
- Η μεθοδολογία του after sales support – Γιατί χάνονται οι πελάτες – Χειρισμός παραπόνων
- Case studies, επίλυση αποριών
- Προβολή εκπαιδευτικών ταινιών
- Αξιολόγηση, κλείσιμο
Εκπαιδευτικές Μέθοδοι
- Μαθητοκεντρικός τρόπος διδαχής
- Εκπαιδευτικές βιντεό - ταινίες
- διαδραστικός τρόπος παρουσίασης
- case studies (πρακτικά από την εμπειρία του εισηγητή)
- Οργανική σύνδεση ενοτήτων
- Πλούσιες εκπαιδευτικές σημειώσεις
Διάρκεια
16 ώρες
Συμβουλευτικές Υπηρεσίες
Μετά την λήξη του σεμιναρίου ακολουθεί 6ωρη συμβουλευτική υποστήριξη όπου ο εισηγητής πραγματοποιεί επίσκεψη με πωλητή που εσείς επιλέγετε, σε πελάτη που εσείς επιλέγετε (πιστό, δύσκολο, αδρανή, δυσαρεστημένο, συνήθη) και καταγράφεται:
- το επίπεδο διοίκησης πελατειακών σχέσεων (τήρηση υποσχέσεων, ακρίβεια παραδόσεων, είσπραξη οφειλών, ξεπεράσματος επιπέδου εξυπηρέτησης).
- των τεχνικών επαναφοράς δυσαρεστημένων πελατών ή αδρανών πελατών.
- το επίπεδο άντλησης νέων πελατών μέσα από τους υφιστάμενους πελάτες.
- το επίπεδο χειρισμού καταστάσεων όπως έλλειψη εμπορευμάτων, allocation, αντιρρήσεων των πελατών.
- Ακολουθεί report εντός 10 ημερών από την ΠΛΕΓΜΑ στην επιχείρηση