Σκοπός Σεμιναρίου
Η μεταφορά συστηματοποιημένων τεχνικών, μεθόδων και πρακτικών γνώσεων που βελτιώνουν τις ικανότητες και αυξάνουν τις δεξιότητες συμβουλευτικής πώλησης και μάλιστα στη μεθοδολογία διαφοροποίησης από τον ανταγωνισμό στην εποχή των αναταράξεων που βιώνουμε.
Σε ποιους απευθύνεται
Απευθύνεται στα στελέχη Marketing και πωλήσεων που θέλουν να γνωρίσουν τεχνικές και μεθόδους άντλησης πελατών σε περίοδο κρίσης
Θέματα Σεμιναρίου
- Αξιοποίηση βάσεων δεδομένων
- Focus groups – Perception map
- Αξιοποίηση πιστών και αφοσιωμένων πελατών
- Τεχνικές και μέθοδοι acquisition
- Παρουσίαση τεχνικών μέτρησης (ποσοτικών, ποιοτικών και άλλων) της αποτελεσματικότητας του Direct Mail.
- Focused marketing
- Αξιοποίηση CRM
- Εντοπισμός, προσέγγιση, χειρισμός, follow up νέων πελατών
- Οργάνωση και διοίκηση περιοχής και χρόνου
- Case studies, επίλυση αποριών
- Εκπαιδευτικές βιντεοταινίες
- Αξιολόγηση, κλείσιμο σεμιναρίου
Εκπαιδευτικές Μέθοδοι
- Μαθητοκεντρικός τρόπος διδαχής
- Εκπαιδευτικές βίντεο - ταινίες
- διαδραστικός τρόπος παρουσίασης
- case studies (πρακτικά από την εμπειρία του εισηγητή)
- Οργανική σύνδεση ενοτήτων
- Πλούσιες εκπαιδευτικές σημειώσεις
Στόχοι Σεμιναρίου
- Ενημέρωση καταρτιζομένων στη μεθοδολογία του Acquisition (πρόσκτησης νέων πελατών)
- Προσομοίωση στις πιεστικές τάσεις της αγοράς
- Παροχή εργαλείων αντιμετώπισης κρίσεων
- Αύξηση αυτό – εκτίμησης καταρτιζομένων
Διάρκεια
12 ώρες
Συμβουλευτικές Υπηρεσίες
Μετά την λήξη του σεμιναρίου ακολουθεί 6ωρη συμβουλευτική υποστήριξη με τον εισηγητή και τον πωλητή (της επιλογής σας) σε «πιθανό πελάτη» όπου καταγράφονται:
- οι τεχνικές και μέθοδοι ανίχνευσης αναγκών
- η τεχνική της παρουσίασης (με χρήση οπτικών μέσων κ.λ.π.)
- η μεθοδολογία προσδιορισμού και ο χειρισμός των αντιρρήσεων του υποψήφιου πελάτη.
- η τεχνική και η μέθοδος μετατροπής των «τεχνικών χαρακτηριστικών» σε οφέλη
- Ακολουθεί report εντός 10 ημερών από την ΠΛΕΓΜΑ στην επιχείρηση