ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΞΕΥΡΕΣΗΣ ΝΕΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΟ ΚΡΙΣΕΩΝ (ACQUISITION)

Εκτύπωση

Σκοπός Σεμιναρίου

Η μεταφορά συστηματοποιημένων τεχνικών, μεθόδων και πρακτικών γνώσεων που βελτιώνουν τις ικανότητες και αυξάνουν τις δεξιότητες συμβουλευτικής πώλησης και μάλιστα στη μεθοδολογία διαφοροποίησης από τον ανταγωνισμό στην  εποχή των αναταράξεων που βιώνουμε.

Σε ποιους απευθύνεται

Απευθύνεται στα στελέχη Marketing και πωλήσεων που θέλουν να γνωρίσουν τεχνικές και μεθόδους άντλησης πελατών σε περίοδο κρίσης

Θέματα Σεμιναρίου

Εκπαιδευτικές Μέθοδοι

Στόχοι Σεμιναρίου

Διάρκεια

12 ώρες

Συμβουλευτικές Υπηρεσίες

Μετά την λήξη του σεμιναρίου ακολουθεί  6ωρη συμβουλευτική υποστήριξη με τον εισηγητή και τον πωλητή (της επιλογής σας) σε «πιθανό πελάτη» όπου καταγράφονται: