Το Credit Control σε νέα διάσταση - Νέα υπερσύγχρονη μέθοδος, βασισμένη στην Ευρωπαϊκή Εμπειρία
Σκοπός Σεμιναρίου
Η προσαρμογή στις νέες τεχνικές και μεθόδους του συστήματος credit control είσπραξης ανεξόφλητων οφειλών.
Σε ποιους απευθύνεται
Απευθύνεται στο Τμήμα Λογιστηρίου, Credit Control και Πωλήσεων.
Θέματα Σεμιναρίου
- Τα λάθη στην τηλεφωνική επικοινωνία
- Τα θετικά στην τηλεφωνική επικοινωνία
- Ανάπτυξη ευλυγισίας, τόνου, χροιάς φωνής
- Οι κανόνες της τηλεφωνικής δεοντολογίας
- Η απαραίτητη ψυχολογία στο credit control
- Η πεμπτουσία του credit control
- Το υποστηρικτικό μοντέλο συλλογής ανεκπλήρωτων οφειλών
- Το «κυνήγι» ανεξόφλητων οφειλών
- Η προσέγγισή μας – σενάρια τηλεφωνικών κλήσεων
- Λόγοι αντιρρήσεων πληρωμών
- Μεθοδολογία υπερνίκησης αντιρρήσεων
- Στάδια χειρισμού των αντιρρήσεων
- Οι συνήθης δικαιολογίες
- Η δεοντολογία παράκαμψης προσχημάτων και δικαιολογιών
- Η αναστροφή των αντιρρήσεων οφειλών
- Βασικές αρχές διαπραγμάτευσης διακανονισμού οφειλών
- Το κλείσιμο της είσπραξης
- Η επιβεβαίωση – διασφάλιση των επόμενων πληρωμών
- Διαχείριση του άγχους
- Επίλυση αποριών – Εκπαιδευτικές ταινίες – Αξιολόγηση σεμιναρίου – Κλείσιμο
Εκπαιδευτικές Μέθοδοι
Η παρουσίαση πέραν του μικρού μέρους θεωρίας, περιλαμβάνει κυρίως πρακτικά θέματα και ερωτήσεις – απαντήσεις, διάλογους με τον πελάτη.
Πρόκειται για συστηματοποιημένη εμπειρία και μεθοδευμένη προσέγγιση σε μεγάλες, μικρομεσαίες και μικρές επιχειρήσεις, βασισμένη στη δομημένη και αποτελεσματική μεθοδολογία με άριστα καταγεγραμμένα αποτελέσματα. Είναι μια καινοτόμα τεχνική και μέθοδος που στοχεύει στην αύξηση του cash flow που δεν βασίζεται μόνο στην λεκτική δεινότητα του controller – εισπράκτορα, αλλά αυξάνει τις δεξιότητες και ικανότητες, μεγιστοποιώντας τα οφέλη για την επιχείρηση.
Διάρκεια
12 ώρες
Συμβουλευτικές Υπηρεσίες
Μετά την λήξη του σεμιναρίου ακολουθεί 6ωρη συμβουλευτική υποστήριξη με επίσκεψη του εισηγητή στην επιχείρηση και το CREDIT CONTROL όπου αξιολογούνται:
- το επίπεδο του τρόπου και της μεθόδου χειρισμού των αντιρρήσεων πληρωμής.
- το επίπεδο συνεργασίας μεταξύ CREDIT CONTROL – SALES, CREDIT CONTROL – SUPPORT (logistics, finance)
- το υφιστάμενο πλαίσιο και τα όρια διαπραγμάτευσης πληρωμής καθώς και ο τρόπος διαπραγμάτευσης πληρωμής από τους χειριστές.
- το επίπεδο άσκησης προσωπικής επιρροής του χειριστή στον πελάτη για την επιτυχή αποπληρωμή
- Ακολουθεί report εντός 10 ημερών από την ΠΛΕΓΜΑ στην επιχείρηση