Η ΝΕΑ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ ΕΙΣΠΡΑΞΗΣ ΑΝΕΞΟΦΛΗΤΩΝ ΟΦΕΙΛΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΟ ΚΡΙΣΗΣ.

Το Credit Control σε νέα διάσταση - Νέα υπερσύγχρονη μέθοδος, βασισμένη στην Ευρωπαϊκή Εμπειρία

Σκοπός Σεμιναρίου

Η προσαρμογή στις νέες τεχνικές και μεθόδους του συστήματος credit control είσπραξης ανεξόφλητων οφειλών.

Σε ποιους απευθύνεται

Απευθύνεται στο Τμήμα Λογιστηρίου, Credit Control και Πωλήσεων.

Θέματα Σεμιναρίου

  • Τα λάθη στην τηλεφωνική επικοινωνία
  • Τα θετικά στην τηλεφωνική επικοινωνία
  • Ανάπτυξη ευλυγισίας, τόνου, χροιάς φωνής
  • Οι κανόνες της τηλεφωνικής δεοντολογίας
  • Η απαραίτητη ψυχολογία στο credit control
  • Η πεμπτουσία του credit control
  • Το υποστηρικτικό μοντέλο συλλογής ανεκπλήρωτων οφειλών
  • Το «κυνήγι» ανεξόφλητων οφειλών
  • Η προσέγγισή μας – σενάρια τηλεφωνικών κλήσεων
  • Λόγοι αντιρρήσεων πληρωμών
  • Μεθοδολογία υπερνίκησης αντιρρήσεων
  • Στάδια χειρισμού των αντιρρήσεων
  • Οι συνήθης δικαιολογίες
  • Η δεοντολογία παράκαμψης προσχημάτων και δικαιολογιών
  • Η αναστροφή των αντιρρήσεων οφειλών
  • Βασικές αρχές διαπραγμάτευσης διακανονισμού οφειλών
  • Το κλείσιμο της είσπραξης
  • Η επιβεβαίωση – διασφάλιση των επόμενων πληρωμών
  • Διαχείριση του άγχους
  • Επίλυση αποριών – Εκπαιδευτικές ταινίες – Αξιολόγηση σεμιναρίου – Κλείσιμο

Εκπαιδευτικές Μέθοδοι

Η παρουσίαση πέραν του μικρού μέρους θεωρίας, περιλαμβάνει κυρίως πρακτικά θέματα και ερωτήσεις – απαντήσεις, διάλογους με τον πελάτη.

Πρόκειται για συστηματοποιημένη εμπειρία και μεθοδευμένη προσέγγιση σε μεγάλες, μικρομεσαίες και μικρές επιχειρήσεις, βασισμένη στη δομημένη και αποτελεσματική μεθοδολογία με άριστα καταγεγραμμένα αποτελέσματα. Είναι μια καινοτόμα τεχνική και μέθοδος που στοχεύει στην αύξηση του cash flow που δεν βασίζεται μόνο στην λεκτική δεινότητα του controller – εισπράκτορα, αλλά αυξάνει τις δεξιότητες και ικανότητες, μεγιστοποιώντας τα οφέλη για την επιχείρηση.

Διάρκεια

12 ώρες

Συμβουλευτικές Υπηρεσίες

Μετά την λήξη του σεμιναρίου ακολουθεί  6ωρη συμβουλευτική υποστήριξη με επίσκεψη του εισηγητή στην επιχείρηση και το CREDIT CONTROL όπου αξιολογούνται:

  • το επίπεδο του τρόπου και της μεθόδου χειρισμού των αντιρρήσεων πληρωμής.
  • το επίπεδο συνεργασίας μεταξύ CREDIT CONTROL – SALES, CREDIT CONTROL – SUPPORT (logistics, finance)
  • το υφιστάμενο πλαίσιο και τα όρια διαπραγμάτευσης πληρωμής καθώς και ο τρόπος διαπραγμάτευσης  πληρωμής από τους χειριστές.
  • το επίπεδο άσκησης προσωπικής επιρροής του χειριστή στον πελάτη για την επιτυχή αποπληρωμή
  • Ακολουθεί report εντός 10 ημερών από την ΠΛΕΓΜΑ στην επιχείρηση

Σύντομο Βιογραφικό Εισηγητή

ΝΤΑΦΛΟΥΚΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

ΣΠΟΥΔΕΣ

Πτυχιούχος Νομικής Σχολής Πανεπιστημίου Αθηνών – Τμήμα Δημόσιας Διοίκησης και Πολιτικών Επιστημών.

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

  • KLIMATAIR Α.Ε.
    Operations and Administration Director
  • ΟΜΙΛΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΓΕΡΜΑΝΟΣ
    Customer Care Director
  • ONE WAY Α.Ε.Β.Ε.
    Customer Care Manager
  • ΜΑΚΡΟ ΚΑΣ & ΚΑΡΥ ΧΟΝΔΡΕΜΠΟΡΙΚΗ Α.Ε.
    Διευθυντής Πρόληψης Απωλειώνr
  • HEWLETT PACKARD HELLAS
    Admin Supervisor
  • ΒΙΟΡΥΛ Α.Ε.
    Υπάλληλος του τμήματος εισαγωγών – εξαγωγών και Credit Control

ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΡΓΟ

Πλούσιο διδακτικό έργο σε θέματα:

  • Logistics
  • Management
  • Sales
  • Marketing
  • Quality
  • Human Resources

 

στις παρακάτω επιχειρήσεις, ενδεικτικά:

Ο.Τ.Ε., ΤΡΟΦΟ, INCHAPE HELLAS, EUROPA ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ, ΟΜΙΛΟΣ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ, LION PEUGEUT, SEAT, MAZDA,  FORD ΣΤΑΚΟΡ ΑΒΕΕΑ, ΒΑΡΔΑΣ Α.Ε., ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ SUNLIGHT, NOVARTIS, RED BULL, MANTIS, CONTINENT, ΝΙΚΗ Α.Ε., ΒΥΤΕ, ΟΡΤΙΜΑ Α.Ε., ΔΗΜΑΣ, ΒΕΧΡΩ, ΜΕΤΡΟ, ΠΕΤΖΕΤΑΚΗΣ, MARKS & SPENCER, BEAUTY SHOP, PRAKTIKER, ΖΗΡΟΣ, ΑΖΕΛ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ, ΤΝΤ, ΜΑΒΕ, AMACON, EMI, Ψ.Ν.Α., Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε., ALDEMAR HOTELS, CALL CENTER HELLAS, ECDL HELLAS, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΑ, ΧΙΩΤΑΚΗΣ Α.Ε.Β.Ε., ΜΑΡΜΑΡΑ ΔΙΟΝΥΣΟΥ - ΠΕΝΤΕΛΗΣ, QUEST A.E., ΠΙΤΣΟΣ Α.Ε.,

INTELLI SOLUTIONS, ENERGIERS, MEGA PLACE ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΑ - ΑΘΛΗΤΙΚΑ Α.Ε. και δεκάδες άλλες.

Καθώς και σε πάρα πολλά διεπιχειρησιακά σεμινάρια.

ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ

Ανάπτυξη, Διοίκηση, Εκπαίδευση
  • Επιλογή, Πρόσληψη και Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού
  • Περιγραφή θέσεων, βαρύτητα θέσης, αξιολόγηση απόδοσης
  • Μέτρηση παραγωγικότητας
  • Λειτουργικά και εκπαιδευτικά εγχειρίδια
  • Διαδικασίες
  • Ανάπτυξη εταιρικής φιλοσοφίας
Logistics
  • Αποθηκευτικοί χώροι
  • Οργάνωση αποθήκης
  • Υπολογισμός αποθεμάτων ασφαλείας και κωδικοποίησή τους
  • Ανάπτυξη δικτύου διανομών
  • Ελαχιστοποίηση κόστους Logistics

ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ - ΕΜΠΕΙΡΙΑ

  • ΑΦΟΙ ΧΙΩΤΑΚΗ Α.Β.Ε.Ε.
    Οργάνωση & Διοίκηση
  • MEGA PLACE ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ Α.Ε.
    Οργάνωση & Διοίκηση
  • ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ SUNLIGHT Α.Β.Ε.Ε.
    Coaching sales
  • ΒΑΡΔΑΣ Α.Β.Ε.Ε.
    After sales support
  • ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ Α.Ο. Π.Α.Ε.
    Τεχνικές HR management
  • INTERMED - ΤΣΕΤΗ ΙΟΥΛΙΑ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΗ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΑΒΕΕ
    Coaching sales
  • UNI PHARMA ΤΣΕΤΗΣ ΚΛΕΩΝ ΑΒΕΕ
    Coaching sales
  • Α.Β.Ε.Ε. ΛΑΤΟΜΕΙΩΝ ΜΑΡΜΑΡΟΥ ΔΙΟΝΥΣΟΥ - ΠΕΝΤΕΛΗΣ
    Coaching sales
  • ENERGIERS Α.Β.Ε.Ε. ΠΑΙΔΙΚΑ ΡΟΥΧΑ
    Coaching sales